تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

کیهان: اصلاح‌طلبان پزشکیان را محاصره کرده‌اند| اختلاف اصلاح‌طلبان درباره مساله اصلی

کیهان نوشت: همه واقعیت همین است که پزشکیان خودش هم نمی‌داند چطور اینطور شد و برای همین اصلاح‌طلبان معلوم الحال او را محاصره کرده‌اند.

کیهان: اصلاح‌طلبان پزشکیان را محاصره کرده‌اند| اختلاف اصلاح‌طلب درباره مساله اصلی

رویداد ۲۴| روزنامه کیهان در ستون کیهان و خوانندگان نوشته: «دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور محترم در رابطه با چگونگی رئیس‌جمهور شدنش گفته خود من هم خداوکیلی نمی‌دانم چطور شد که اینجوری شد. این جمله تمام واقعیتی است که توسط ایشان بیان شده است. برای همین است که مشاهده می‌کنیم مدعیان اصلاح‌طلبی ایشان را محاصره کرده و اکثر انتصابات در قوه مجریه از طیف افراد معلوم‌الحال صورت می‌پذیرد.»

این روزنامه اصولگرا در همین ستون و از قول خواننده دیگری آورده است: «غلامرضا ظریفیان از فعالان اصلاح‌طلب، رفع حصر از سران فتنه در دولت پزشکیان را نشانه‌ای از گشایش سیاسی دانسته که می‌تواند در نهایت به توسعه پایدار منجر شود. این اظهارات در حالی است که پیش از این بهزاد نبوی، از سران پیشکسوت اصلاحات تأکید کرده بود اولویت شرایط فعلی نه مقوله حصر، که مسائل اقتصادی است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
0
درودبرشما. ازشریعت نداری باید پرسید: آیا تمامِ واقعیتی که پزشکیان گفته همین بوده؟ خداوکیلی خودم هم... ! واقعیتهای دیگر رانمیخواهند بشنوند؟ ولی او همه واقعیتهای موجود درکشور راکه باعثِ بوجودآمدن جریاناتی مانند کیهانیان وپایداری چیان ، مسببِ بوجود آمدن شرایطِ حالِ حاضر شدندرا گفت.!کیهانیان وتندروهای پایداری ازپرده سفیدِ سینما ، فقط آن لکه ریزِ سیاه را میبینند! پزشکیان را عُقلای حاکمیت ورهبری انتخاب کرده اند، چون ویژگیهای اورا هیچکدامتان نداشتید. بعداز۲ ماه انتظاردارید که تمام مشکلاتی راکه خودتان ودولت موردوثوقتان ایجادکرده اند رابرطرف کنند؟ پزشکیان راهرکجای پهلویتان دوست دارید بگذارید! چون دردش را باید بپذیرید.!!!
نظرات شما
سوژه‌های روز
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان